AEROBIC

Rozvrh a Rezervace Hodiny v aerobním sále se konají, jsou-li zarezervováni min. 3 klienti 1 hodinu před začátkem vypsané lekce. Jde li o ranní hodinu od 7:00 musí být klienti přihlášeni do 21:00 předchozího dne. Informaci o aktuálních rezervacích naleznete hned pod ikonou REZERVACE na úvodní stránce.

Nabízíme širokou škálu aerobních i posilovacích aktivit a relaxačního cvičení pro všechny věkové kategorie pod vedením zkušených instruktorek. Mezi nabízené lekce patří například bodystyling, P-class, power jóga, pilates a jiné. Přijďte vyzkoušet některou z našich lekcí.

INSTRUKTORKY AEROBIKU 

Monika Kašťáková

ČASPV – ACI 1. třída

Specializace: Aerobik, bodystyling, Fit ball, Overball, Alpinning

Katka Novotná

ČASPV - ACI 2. třída Active Wellness, Praha - Fitness trenér

Specializace: Aerobik, P- class, Bodystyling, Alpinning

Renáta Veselá

ČSAE – Power Jóga basic

Wellness – Fitness instructor – Pilatesova metoda

Specializace: Power Jóga, Pilates

CHARAKTERISTIKA LEKCÍ

P-class– silově vytrvalostní cvičení při hudbě zaměřené na posílení zejména tzv. “problémových partií“ (břicho, hýždě, stehna, mezilopatkové svaly). V této lekci převažuje posilování vlastním tělem nad aerobní částí, která je zařazena jen v úvodu hodiny pro zahřátí a je koordinačně nenáročná. Ideální pro ty, kteří chtějí zhubnout, vytvarovat postavu a nemají rádi složitější choreografie.

Bodystyling– kondiční cvičení při hudbě zaměřené na posílení hlavních svalových skupin. Lekce obsahuje aerobní část v úvodu, další část je zaměřena na tvarování postavy. Při této lekci se používá náčiní (činky, expandery, tyče, míče, apod.). Vhodné pro ty, kteří chtějí především vytvarovat postavu a zlepšit fyzickou kondici.

Pilates – cvičení v pomalém tempu, při kterém se posilují a protahují svalové skupiny, zlepšuje se držení těla a odstraňují svalové dysbalance. Zaměřeno na tzv.“core“-střed těla. Lekce obsahuje cviky zaměřené především na správnou funkci a stabilitu páteře. Vhodné pro ty, kteří potřebují posílit a protáhnout tělo a nechtějí cvičení v tempu s použitím choreografie.

Power Jóga – dynamické cvičení vycházející z prvků klasické jógy, zaměřené na posílení a protažení svalů celého těla. Jedná se o jednu z forem „body and mind“ aktivit, které vedou k harmonizaci těla a ducha. Vhodné pro všechny, kteří chtějí protáhnout a zpevnit postavu, naučit se správnému dýchání a relaxaci.

Fit ball/overball – cvičení na velkých a malých míčích, které jsou výbornou rehabilitační pomůckou. Lekce obsahují cviky zaměřené na protažení a posílení jednotlivých svalových skupin s minimálním zatížením kloubů. Vhodné pro ty, kteří chtějí protáhnout a zpevnit postavu bez zatížení kloubů.

**PROBLÉMOVÉ PARTIE - Lekce je vedena ve správném aerobním tempu pro účinné spalování uložených tuků. Lekce se skládá ze zahřátí, které ale není formou aerobikové choreografie a z posilovací a tvarovací části zaměřené na tvarování problémových partií. .

Yoga – Slowtoning – cvičení na pomalou hudbu, zaměřené na posílení a protažení celého těla.

Hezká bříška – 45 min posilování zaměřené na nejvíce problémovou partii v okolí pasu.

**ZUMBA® je fitness program v rytmu latinsko-americké hudby, který kombinuje prvky aerobicu a tance.

**BALANCE WORK – posilovací trénink s využitím pomůcek – overbally, fitbally, činky